Jak objednat stravu z domova Tisk

 

Vážení rodiče, naši strávníci

o výběru stravy si můžete rozhodovat sami nebo společně s dětmi a v klidu domova.

Nový systém objednávek vám společně s výběrem, přihlašováním a odhlašováním stravy nabízí také přehled o uskutečněných platbách, stavu konta strávníka, ale i  o tom, zda dítě stravu skutečně odebralo, dokonce i to, v kolik hodin bylo na obědě. Pro kontrolu údajů si můžete nastavit i možnost upozornění na změnu stravy realizovanou na boxu, který je ve školní jídelně nadále k dispozici. Pro jakou volbu objednávání stravy se rozhodnete, je tedy jen na vás. Přínos nového systému vidíme především v možnosti sledovat, jak se vaše dítě stravuje. U menších dětí i v tom, že jim sami pomůžete s výběrem vhodných pokrmů, protože vy nejlépe rozumíte jejich stravovacím návykům a chutím. Kontrolou odebrané stravy můžete naopak zkontrolovat starší děti. Lehce zjistíte zda  na zaplacené obědy vůbec dochází. A jak se do systému přihlásit?

 

Na portále http://www.strava.cz/istravne/ zadáte přihlašovací údaje ve tvaru:

(přímý odkaz na portál naleznete i na našich stránkách - v nabídce odkazů, vpravo)

1. Vyhledat zařízení - zadáte číslo naší školní jídelny je 5911, jídelnu lze najít i v nabídkovém seznamu

2. Uživatel - příjmení.jméno - vše malými písmeny, bez diakritiky (např.  novacek.jaroslav)

3. Heslo - variabilní symbol (jedno až trojmístné číslo, které již uvádíte při placení stravy) - pokud toto číslo nemáte poznačené, stačí zavolat vedoucí školní jídelny nebo na sekretariát školy, kde vám jej ochotně sdělí.

4. Po otevření formuláře si vyberete další krok z nabídkového menu vlevo

 

Co dalšího Vám portál nabízí:

  • výběr stravy z jídelníčku, včetně přihlašování k odběru nebo odhlašování stravy
  • zasílání potvrzení o přijetí objednávky (dle vašeho výběru na mobilní telefon nebo zadaný e-mail)
  • zasílání potvrzení na nedostatečnou výši konta
  • zasílání měsíčního přehledu stravování
  • zasílání upozornění na neodebranou stravu
  • zasílání informací o došlé platbě

V případě, že volbu pokrmu přes portál nebo box neuskutečníte, bude dítěti automaticky přihlášen pokrm č. 1, tak jako dosud.

 

Věříme, že nový systém přispěje k vaší spokojenosti a nabízenou možnost rádi využijete.